معرفی ورق دکرا، ورق کینگستون و لوازم جانبی سقف شینگل ویلانما


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : چهار شنبه 14 آبان 1399
بازدید : 117
نویسنده : black panther

این سیستم را می‌توان یک سیستم محافظت در برابر باقی مانده‌ها دانست که حتی سیمان و آسفالت را از بین می‌برد. کاشی‌های سقفی کینگستون با هسته فولادی قادر به مقاومت در برابر هر نوع تگرگ هستند، بنابراین این ویژگی باعث شده این محصول بهترین در صنعت بام باشد.

توصیه می‌شود در مکانهایی که می‌تواند طوفان شدید و وزش باد شدید ایجاد شود، از سقف شیب دار شن استفاده کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه سقف شیبدار شن و ورق دکرا، ورق کینگستون به سایت ما مراجعه نمایید.

مقاومت در برابر آتش

ورق دکرا، ورق کینگستون بهترین راه حل در مناطقی با پتانسیل آتش سوزی است. هسته‌های فولادی و چسب‌های آکریلیک مواد غیر قابل احتراق هستند، به این معنی که سیستم سقف ریخته دار دارنگزه از مقاومت در برابر خاکسترهای قابل اشتعال و سایر مواد قابل اشتعال استثناست. مشخصات یکپارچه این محصول از ریزش خاکستر داغ از سقف جلوگیری کرده و به عنوان یک عنصر غیرقابل نفوذ عمل می‌کند.

سقوط سقف در هنگام آتش سوزی یک نگرانی جدی در مورد ایمنی است. بیشتر سقف‌ها به دلیل وزن و ناپیوستگی از هم می‌ریزند. هر قسمت از سقف کینگستون به عنوان یک واحد جداگانه متصل و یکپارچه شده است.

فضای خالی پر از هوا گرمای بین لایه‌های سقف را از بین می‌برد و یک سیستم تبادل گرما ایجاد می‌کند. این نه تنها تأمین انرژی در هنگام گرما یا سرما بلکه همچنین علت اکستروژن سیستم کینگستون در صورت بروز آتش سوزی است.

زمین لرزه

زلزله می‌تواند منجر به جابجایی یا تخریب سقف شود که می‌تواند منجر به رانش زمین شود. هنگامی که زلزله قاب خانه را تکان می‌دهد، اگر مصالح به کار رفته در پشت بام سنگین باشد، قسمت‌های آن از جای خود خارج می‌شوند و باعث سقوط جزئی یا کامل سقف می‌شوند. بسیاری از خانه‌ها معمولاً پس از وقوع زلزله توسط سقف‌های سنگین تخریب می‌شوند، زیرا یک سقف سنگین فشار زیادی به ساختار خانه وارد می‌کند.

در صورت وقوع زلزله، سیستم بام کینگستون بهتر از سایر سیستم‌ها عمل می‌کند. سبک بودن کاشی‌های کینگستون کمترین فشار را بر ساختار خانه دارد، علاوه بر این، یک سیستم یکپارچه باعث تقویت ساختار کلی خانه می‌شود.

بازده انرژی (بهره وری انرژی)

سقف‌های Galvalum به عنوان مواد کارآمد در انرژی به سرعت سهم بازار را بدست می‌آورند. به گفته صاحبان دارایی، این نوع ورق موجب صرفه جویی در بیش از 20٪ انرژی می‌شود. طبق مطالعات انجام شده در مرکز انرژی و انرژی در فلوریدا، و همچنین در آزمایشگاه ملی اوک ریج و بسیاری از مراکز مستقل دیگر، بازتاب و اثربخشی یک سقف ورق گالوانیزه تأیید شد. همچنین مطالعاتی برای اثبات اثربخشی بام ورق گالوانیزه صرفه جویی در انرژی انجام شده است.

سقف‌های کینگستون با ورق گالوانیزه از پیش رنگ شده می‌تواند تا 65٪ خورشید را منعکس کند و تا 80٪ گرما را از بین ببرد. خواهد بود. علاوه بر این، کمبود حجم حرارت سقف گالوانیزه بدین معنی است که به محض اینکه خورشید فراتر از ابر می‌رود، گرما توسط آن از بین می‌رود.

سقف‌های دیگر گرما بیشتری دارند و حتی وقتی خورشید تابان نمی‌شود، آن‌ها گرما را حفظ کرده و در زیر سازه می‌درخشند.

مقاومت در برابر تگرگ

 بی نظیرترین راه حل در مناطق مستعد تگرگ، سقف‌های کینگستون است. این محصول با ضمانت حداکثر 2.5 اینچ پوشانده شده است و آن را به یک انتخاب منحصر به فرد برای مهندسان و معماران تبدیل کرده است. تگرگ باعث ایجاد خسارت زیادی به ساختار سقف می‌شود و صاحبان خانه را وادار می‌کنند تا مبلغ زیادی را صرف تعمیرات یا در مواردی تعویض سقف کنند.

سرامیک، کاشی‌های بتونی، سیمانی، کاشی و سازه‌های چوبی اغلب به دلیل تگرگ از بین می‌روند یا می‌شکنند. در برخی موارد، ریزش آوار می‌تواند برای ساکنان خطرناک باشد.

وزن سبک:

کینگستون با وزن حدود 6-7 کیلوگرم در هر متر مربع، معادل نمونه‌های رس و سیمان وزن دارد و به هیچ وجه آب جذب نمی‌کند. از طرف دیگر به دلیل وزن کم کینگستون، استفاده از آن برای نصب، زیرساخت‌ها و شبکه‌ها بسیار ساده‌تر است. این باعث می‌شود تا بار ساختمان بیش از حد شدیدتر شود.

دارای نمای جذاب و ماندگار:

وجود سنگریزه‌هایی با ظاهری جذاب و عالی و همچنین نقش محافظ لایه آکریلیک و عدم زنگ زدگی فلز گالوانیزه، زیبایی کینگستون را چنان محکم می‌کند که صیقل و رنگ آن با گذشت زمان از بین نمی‌رود.

حمل و نقل بدون تلفات:

سهولت حمل و نقل، امکان جابجایی سریع و ایمن، سهولت بالا بردن قطعات وعدم وجود شکستگی در هنگام تغییر مکان، برخی از دلایل اعتیاد کینگستون است.

عملکرد عایقی:

سنگریزه‌های آشفته Kingsstone باعث می‌شود محصول از نظر حرارتی کارآمد باشد و از نفوذ صدا جلوگیری می‌کند. سیستم قرارگیری و نوع مواد کینگستون و سطح مربوط به همپوشانی و سطح همپوشانی کاشی‌ها به شما امکان می‌دهد از درز و سوراخ‌های کنار کاشی‌ها خودداری کنید و در باد و باران سقف کاملاً هوایی و بدون نفوذ است.

استحکام و پایایی:

وجود آلیاژ گالیم در هسته کینگستون که از خوردگی و خوردگی بسیار بالاتری نسبت به ورق‌های گالوانیزه (بیش از 9 برابر) برخوردار است، به سختی و قدرت بی سابقه‌ای به Top Tile می‌دهد.




:: موضوعات مرتبط: عمومی , ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وب سایت من خوش امدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)





RSS

Powered By
loxblog.Com